Pes 2015 (RELOADED) Full indir + Hızlı Torrent | Hilelioyunindir.Net
Sitemizde şuan toplam 85 oyun bulunmaktadır.

Pes 2015 (RELOADED) Full indir + Hızlı Torrent

40




Merhaba arkadaşlar. Pes 2015 Full indir konusuna hoşgeldiniz. Sizlere Pro Evolution Soccer 2015 oyununu full sürüm olarak bu konuda paylaşıyoruz. Oyun hakkında kısaca bilgi vermek gerekirse çıkış tarihi Kasım 2014 ve oyun türü Spor/Futbol dur. Oyun en sağlıklı sürüm olan RELOADED dur güvenle indirebilirsiniz. Oyunla ilgili daha fazla bilgi için üst tarafdaki seçeneklerden video ve görüntülerine göz atabilirsiniz. Oyuna ait crack dosyasını ayrı olarak indirmek isteyenler buraya tıklasın >>> http://www.oyun-pazari.net/oyun-crackleri-indir/68045-pes-2015-crack-reloaded.html Alttan torrent indir butonuna tıklayıp oyunu full indirebilirsiniz.

Pro Evolution Soccer 2015 Update v1 01 01-RELOADED Çıktı indirmek İçin Buraya Tıklayın !

Pes 2015 Update v1 02 Çıktı indirmek İçin Buraya Tıklayın !

Kurulum Bilgisi

1- Konunun sonundaki indirme seçeneklerinden birini kullanarak oyunu indirin
2- Dosyaları rardan çıkarın
3- Rardan çıkardığınız rld-prevso20.iso dosyasını Daemon Tools programı ile çalıştırın ve oyunu kurun.
4- CRACK klasöründeki dosyaları oyunun kurulu olduğu yere kopyalayın
5- Oyuna girin

Sistem Gereksinimleri

Minimum Sistem Gereksinimleri:

İşletim Sistemi :Win XP 32 ya da daha üst bir versiyon
İşlemci :Core 2 Quad Q6600 2.4GHz ya da Phenom 9750 Quad-Core
RAM : 2 GB
Gerekli Boş Harddisk Alanı : 10 GB
Ekran kartı :GeForce GTX 650 1GB ya da Radeon HD 5770 512MB(+512MB)
DirectX : DX 9

Tavsiye Edilen Sistem Gereksinimleri:

İşletim Sistemi :Win 7 64 ya da daha üst bir versiyon
İşlemci :Core i7-920 Quad 2.67GHz ya da FX-8100
RAM : 4 GB
Gerekli Boş Harddisk Alanı : 10 GB
Ekran kartı :GeForce GTX 460 ya da Radeon HD 6870(+1024MB)
DirectX : DX 9

Açabilmeniz İçin Önerdiğimiz Program: DAEMON Tools Lite v4.30.4 XP Vista Win7 kurulumu (Resimli Anlatım)

95.149
OYUN BILGILERI 4 sene önce eklendi
Pes 2015 (RELOADED) Full indir + Hızlı Torrent

Pes 2015 (RELOADED) Full indir + Hızlı Torrent

Tür: En Çok İndirilen Oyunlar, Yarış Oyunları

Sürüm: RELOADED

Boyut: 5.9 GB

Part Sayısı: Tek Link

Crack: Mevcut

Etiketler: , , , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Pes 2015 (RELOADED) Full indir + Hızlı Torrent” konusunda 22 Yorum bulunuyor.
  1. eren - 4 sene önce demiş ki:

    indiriyorum sorun çıkmaz umarım

  2. yasin - 4 sene önce demiş ki:

    Beyler oyunun orjinal sürümünü nerden indireebiyoruz

  3. deniz - 4 sene önce demiş ki:

    rar şifresi ne ?

    • admin - 4 sene önce demiş ki:

      bu partların rar şifresi yok

  4. deniz - 4 sene önce demiş ki:

    bende rar şifresi istedi admin

    • admin - 4 sene önce demiş ki:

      şifre olarak www.oyun-pazari.net yaz bi sorun olursa en baştan tekrar indirirsin

  5. OMER - 4 sene önce demiş ki:

    insanlarla dalgamı geçiyosunuz siz?5 partı indirdim şimdi devamını indiremiyorum bu site vakit israfından baska bisey deil

    • admin - 4 sene önce demiş ki:

      turbobit oyunu sürekli siliyor bizde yeniliyoruz şuan yeniledik indirebilirsin. kuş kadar beynin olsa şu yorumu yapmazsın zaten.

  6. bilmem - 4 sene önce demiş ki:

    İnşallah sorun çıkmaz

  7. Kadir - 4 sene önce demiş ki:

    online oynanmıyo ne yapmalıyım

  8. selimcan - 4 sene önce demiş ki:

    Admin allah razi olsun kardesim partli indirdim kurdum oyun canavar gibi calisiyo helal olsun .

  9. fafafafaf - 4 sene önce demiş ki:

    ben indirmeyi bilmiyom yaşım küçük kim öğretir bana indirmeyi

  10. harun - 4 sene önce demiş ki:

    admin hangi part indircem

  11. berk - 4 sene önce demiş ki:

    rar şifresi ney

  12. Sow 7 - 3 sene önce demiş ki:

    Nasıl Kurayım Deamonssuz Kurulurmu

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      deamonsuz kuramazsınız

  13. Efe - 3 sene önce demiş ki:

    neye basıp indirce<

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      torrent indir butonuna

  14. yaşam onur - 3 sene önce demiş ki:

    lan media get den indrin bunu abi

  15. ümir - 2 sene önce demiş ki:

    teşekürler

  16. ümit - 2 sene önce demiş ki:

    5. parta problem veriyor

    • admin - 2 sene önce demiş ki:

      herhangi bir sorun görünmüyor daha sonra indirmeyi deneyin